الماس پاکت

دایکات چیست

دسته‌بندی:

آموزشی،

تاریخ انتشار:

1402-01-05

دایکات چیست

دسته‌بندی:

آموزشی،

تاریخ انتشار:

1402-01-05

دایکات (Die Cutting) روشی است که می توان با آن عملیات برش پلاستیک ، ورقه های فلزی ، کاغذ ، انواع جعبه کارتن و مقوا به شکل های خاص را برای تولید انبوه انجام داد. از طریق دستگاه دایکات می توان یک شکل را بـا ابعاد دقیقا مشابه بارها و بارها بدون دخالت هیچ ابزار دیگری مـانند قیچی و … ایجاد کرد.

متریال مورد نظر پس از اتمام کار خود در دستگاه چاپ توسط دستگاه دایکات و با استفاده از قالب های مخصوص ضرب میخورند. البته در بعضی سفارشات، عمل دایکات روی متریال چاپ نشده انجام می‌شود. در این مرحله طرح‌های موردنظر برش می‌خورند، پرفراژ می‌شوند یا خطِ تا می‌خورند. استفاده از دستگاه دایکات باعث صرفه جویی در وقت شده و اشکال بریده شده کاملا یکدست خواهند بود. البته دقت و ظرافت اوپراتور در خروجی کار بسیار تاثیر دارد.

در ادامه تعدادی از قالب ها و نمونه کارهای دایکات خورده را مشاهده مینمایید.

جمع‌بندی

محاسبات هزینه قالب یا تیغ، همچنین عملیاتی چون بسته بندی نیاز به تخصص دارد. گاهی یک ترفند مناسب در ساخت قالب یا طراحی بسته‌بندی، می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه تولید رقم بزند. در صورت نیاز به مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید.

چاپ و پاکت سازی کاشفی (الماس پاکت)

چاپ و پاکت سازی کاشفی با نام تجاری (الماس پاکت) با بیش از یک ده تجربه در زمینه چاپ و ساخت انواع پاکت های: اداری، اسنادی، آزمایشگاهی و... در سایز و جنس های مختلف ویژه: موسسات دولتی و خصوصی، بانکها بیمارستانها، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاهها ، آتلیه عکس، دفاتر اسناد رسمی، مشاورین املاک، نمایشگاه خودرو و... فعال می باشد. این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک پاکت سازی این اطمینان را به شما می دهد که سفارشات خود را با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت چاپ و تولید نماید.

اطلاعات تماس

01732224799

09359154699

نشانی: گرگان / خیابان شهدا / لاله ششم محوطه دوم میخچه گران

9 صبح الی 7 شب

در حال دریافت اطلاعات