الماس پاکت

قواعد کلی و گارانتی محصولات

دسته‌بندی:

آموزشی،

تاریخ انتشار:

1402-01-05

قواعد کلی و گارانتی محصولات

دسته‌بندی:

آموزشی،

تاریخ انتشار:

1402-01-05

طریقه استعلام قیمت و ثبت سفارش

ثبت سفارش به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه آنلاین الماس پاکت به نشانی almaspakat.ir می باشد.

محصولات آماده در صورت موجود بودن دارای قیمت هستند که امکان ثبت سفارش وجود دارد.

محصولات سفارشی پس از انتخاب گزینه های قرار داده شده شامل: جنس و گرماژ ، نوع چاپ ، نیاز به طراحی و تعداد ، گزینه محاسبه را زده تا قیمت نهایی محصول به شما نمایش داد شود.

به دلیل نوسانات شدید قیمت ها از ثبت سفارش بعضی از محصولات به صورت آنلاین معذوریم به همین دلیل برای استعلام قیمت و ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم استعلام قیمت اقدام نمایید.

راهنمای طراحی و ثبت سفارش
  • در صورتی که خود شما طراح هستید فایل قالب،در داخل هر محصول قرار داده شده است که می توانید دانلود نمایید،پس از دانلود قالب،طرح خود را طبق توضیحات طراحی نمایید.

  • مود رنگی در چاپ افست برای کارهای تک رنگ Grayscale (بجز کارهای تمپلات) و برای کارهای دو رنگ و چهار رنگ CMYK می باشد،برای کار های دو رنگ فقط نیاز به استفاده از دو رنگ از چهار رنگ اصلی CMYK است (مثال Cyan آبی و Key مشکی ) ذکر رنگ مورد نظر برای کار تک رنگ در قسمت توضیحات الزامی می باشد،در غیر این صورت مشکی چاپ خواهد شد

  • کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی 300dpi باشد،در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر،کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

  • رعایت فاصله گذاری (خطای برش) یا (خلاصی برش)،از هر چهار طرف (5 میلیمتر) نیم سانت می باشد،در این محل از گذاشتن هرگونه طرح،نوشته،کادر و... پرهیز شود.

  • محل قرار گیری چسب یا چسب خور پاکت نباید رنگ داشته باشد.

  • برای متن ها از مشکی 100 درصد استفاده کنید.

  • بعد از اتمام طراحی خطوط قالب را حذف نمایید،در صورت حذف نکردن،خطوط قالب به همراه طرح چاپ خواهند شد.

  • فایل نهایی طرح خود را پس از حذف خطوط قالب به فرمت PDF و یا JPG درآورده و با استفاده از نرم افزار WinRAR فشرده سازی نمایید،حداکثر حجم فایل قابل آپلود 10 مگابایت می باشد،درصورتی که حجم فایل شما بیشتر از این مقدار است بعد از ثبت سفارش و تسویه حساب فایل خود را به همراه کد سفارش داخل تلگرام یا ایتا ارسال فرمایید و با تماس تلفنی از تایید و ثبت سفارش خود اطمینان حاصل نمایید.

  • برای کار های تمپلات و حساس که مصرف مرکب زیادی دارند گزینه چاپ چهار رنگ افست را انتخاب نمایید.

  • اساس سیستم نمایش مانیتور بر مبنای RGB است و توان نمایش CMYK را ندارد. از این رو کلیه کارهای چاپی با 15% اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد همراه است. یکی دیگر از دلایل اختلاف رنگ تغییر مداوم مواد اولیه کاغذ،مرکب،روکش ها می باشد،در مجموع یک کارچاپی با اختلاف رنگ حدود 25% دور از انتظار نیست.

  • توجه داشته باشید در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده سفارش شما ، شامل گارانتی نمی شود و مسولیت خرابی آن به عهده شما می باشد.

  • تمامی کار های مجموعه الماس پاکت داخل شیت اختصاصی چاپ می شود به همین دلیل توصیه ما سفارش حداقل تعداد 2/000 عدد از هر محصول سفارشی است.

زمان آماده سازی و تحویل

زمان بسته بندی و ارسال محصولات آماده نهایتا 2 روز کاری می باشد.

مدت زمان چاپ و تولید کلیه محصولات سفارشی در قسمت توضیحات هر محصول ذکر شده است با این حال زمان تقریبی کلیه محصولات بعد از واریز وجه و تایید طرح چاپی بین 10 تا 15 روز کاری می باشد.

در صورتی که برای سفارشات چاپی خود نیاز به طراحی داشته باشید بین 1 تا 3 روز کاری با توجه به حجم کار به زمان چاپ و تولید محصول خود اضافه کنید.

سفارشات چگونه تحویل و ارسال می شوند

تحویل سفارشات با مراجعه حضوری به نشانی کارگاه می باشد ، با این حال امکان ارسال سفارشات شما با توجه به ابعاد و وزن سفارش برای بسته های کوچک از طریق تیپاکس و پیک موتوری و برای بسته های بزرگ از طریق باربری وطن و یا اتوبوس به صورت پس کرایه (پرداخت هنگام تحویل) به تمام نقاط کشور فراهم شد است. شما می توانید هنگام ثبت سفارش یکی از گزینه های ارسال را باتوجه به حجم سفارشات خود انتخاب نمایید. زمان تقریبی عملکرد شرکت های تیپاکس و باربری به سراسر کشور حدود 2 الی 3 روز کاری می باشد.

شماره ثبت نامی در سایت همان شماره ای می باشد که بر روی بسته بندی سفارشات شما درج میگردد، لذا از روشن بودن و پاسخگو بودن شماره خود اطمینان حاصل کنید.

انصراف از سفارش و شرایط عودت وجه

امکان تغییر ، ویرایش و یا انصراف از سفارش فقط در صورتی امکان پذیر میباشد که سفارش شما درون فرم قرار نگرفته باشد (فیلم و زینک گرفته نشد باشد) در غیر اینصورت سفارش شما طبق مدت زمات مشخص شده چاپ و آماده می شود.در صورتی که سفارش شما درون فرم قرار داده نشده باشد میتوانید محصولات دیگری را جایگزین نمایید. در صورتی که درخواست عودت وجه داشت باشید با توجه به رصد اداره مالیات برای حساب های بانکی هر سفارشی که به صورت کارت به کارت و یا خرید آنلاین انجام شود به منزل خرید از الماس پاکت خواهد بود و مالیات آن توسط اداره دارایی محاسبه خواهد شد به همین دلیل مقدار مالیات محاسبه از مبلغ پرداختی کسر و مابقی عودت خواهد شد.

موارد شامل گارانتی

در فرایند تولید محصولات چاپی خطاها و اشتباهات ناشی از خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاه ها ، اجتناب ناپذیر است به همین دلیل موارد زیر شامل گارانتی بوده و مجدد چاپ و تولید خواهند شد.

  • رویه هم نخوردن رنگ ها ( بجز نوشته های چهار رنگ )

  • اختلاف رنگ بیش از 25% در مانیتور استاندارد

  • خرابی برش ( بجز ۵ میلیمتر خطای برش )

  • باز شدن چسب پاکت ها

  • کسری یا باطله بیش از ۷% در هر فرم ( بیشتر از ۷۰ عدد در یک سفارش ۱۰۰۰ عددی ) لازم به ذکر است این مقدار باطله یا کسری در تیراژهای بالا به کمتر از 3% کاهش میابد.

خواهشمنديم پيشنهادات ، انتقادات و درخواست های خود را برای ارائه خدمات بهتر با ما در ميان بگذاريد.

چاپ و پاکت سازی کاشفی (الماس پاکت)

چاپ و پاکت سازی کاشفی با نام تجاری (الماس پاکت) با بیش از یک ده تجربه در زمینه چاپ و ساخت انواع پاکت های: اداری، اسنادی، آزمایشگاهی و... در سایز و جنس های مختلف ویژه: موسسات دولتی و خصوصی، بانکها بیمارستانها، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاهها ، آتلیه عکس، دفاتر اسناد رسمی، مشاورین املاک، نمایشگاه خودرو و... فعال می باشد. این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک پاکت سازی این اطمینان را به شما می دهد که سفارشات خود را با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت چاپ و تولید نماید.

اطلاعات تماس

01732224799

09359154699

نشانی: گرگان / خیابان شهدا / لاله ششم محوطه دوم میخچه گران

9 صبح الی 7 شب

در حال دریافت اطلاعات